چگونه یک فروشنده موفق شویم؟

کتاب چگونه یک فروشنده موفق شویم به قلم دکتر حمیدرضا رضوانی در یکصد صفحه در قطع رقعی توسط انتشارات مهربان در تهران به چاپ رسیده است.

در بخش اول این کتاب، ویژگیهای یک فروشندهی موفق در پانزده مورد جمع‌بندی شده است. عادتهای رفتاری، ویژگیهای شخصیتی ما را تشکیل می‌دهند. با خواندن این بخش، می‌توانید خودتان را از نظر داشتن این ویژگیها مورد ارزیابی قرار داده و سپس در جهت کسب آنها تلاش کنید. بخش دوم این کتاب،  به مهارتهای مذاکره‌ی فروش و مراحل فروش حرفه‌ای می‌پردازد.

در بخش سوم، پرسشنامه‌ای برای ارزیابی ویژگیها و مهارت‌های یک فروشندهی موفق قرار داده شده‌است. با پاسخ دادن به سؤالات آن، پی می‌برید که در طول مطالعه‌ی کتاب، به دنبال تقویت چه ویژگیها و مهارت‌هایی در خودتان باشید. همچنین خلاصه‌ای از لاین پرسشنامه در ابتدای کتاب قرار داده شده است. افکار و ذهنیت‌های ما، رفتارهای ما را شکل می‌دهد.

رفتارهای ما با تکرار شدن تبدیل به عادتهای رفتاری می‌شود. عادتهای رفتاری، شخصیت ما را شکل می‌دهد و شخصیت ما عاقبت ما را رقم میزند. برای اینکه عاقبت و نتیجه‌ی مناسبی داشته باشیم باید از تغییر ذهن و اندیشه‌ی خود آغاز کنیم ولی اگر این تغییر باعث تغییری پایدار در رفتارهای ما نشود یادگیری صورت نگرفته‌است.

خواندن مطالب این کتاب موجب تغییر ذهن و رفتار ما درخصوص فروش موفق می‌شود ولی اگر آن را دائما تمرین نکنیم، تغییری در رفتار حرفه‌ای ما به وجود نخواهد آمد. مطالب کتاب به صورت کاربردی تهیه شده است و امید است در زندگی کاری و حتی شخصی خواننده مفید واقع شود.

error: کلیک راست در این سایت غیر فعال است !!